Ρύθμιση του Σακχαρώδη Διαβήτη

  

 

Στον Σακχαρώδη Διαβήτη ο οργανισμός δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει σωστά το σάκχαρο των τροφών. Αυτό μπορεί να έχει κατά κύριο λόγο τα εξής αποτελέσματα:


1. Τα κύτταρα του οργανισμού σου μπορεί να δυσκολεύονται να λειτουργήσουν λόγω έλλειψης "καυσίμων", τον ρόλο των οποίων παίζουν τα μόρια του σακχάρου.

2. Το σάκχαρο κυκλοφορεί σε αυξημένες ποσότητες στα αγγεία του αίματος προκαλώντας - αν παραμένει αρρύθμιστο για πολύ καιρό - ζημιές στο τοίχωμα των αρτηριών. Για αυτούς και άλλους λιγότερο σημαντικούς λόγους, είναι απαραίτητη η λήψη κατάλληλων μέτρων για την όσο γίνεται καλύτερη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα σου.

 

  

Ποια είναι τα βασικά μέτρα για τη ρύθμιση του Σακχαρώδη Διαβήτη;

 

Το πιο σημαντικό βήμα για τη ρύθμιση του Σακχαρώδη Διαβήτη σου είναι το να υιοθετήσεις έναν υγιεινό τρόπο ζωής και διατροφής. Λέγοντας υγιεινό τρόπο ζωής και διατροφής ουσιαστικά εννοούμε αυτό που κανονικά θα έπρεπε να ακολουθεί κάθε άνθρωπος μιας και περιλαμβάνει:

1. Υγιεινή διατροφή: Ισορροπημένη πρόσληψη από όλες τις κατηγορίες τροφίμων, με έμφαση στα λαχανικά, προσεκτική λήψη υδατανθράκων και με μέτρο κατανάλωση κρεάτος και λιπαρών -παχυντικών τροφών.

2. Σωματική άσκηση: Πέρα από τις ευεργετικές ιδιότητες της σωματικής δραστηριότητας στην καρδιά και τα αγγεία, η τακτική άσκηση βοηθά επιπλέον στην καλύτερη χρησιμοποίηση του σακχάρου από τα κύτταρα.

3. Διατήρηση κανονικού σωματικού βάρους: Η παχυσαρκία δυσκολεύει την χρήση του σακχάρου από τα κύτταρα, παρεμποδίζοντας την δράση της ινσουλίνης. Έτσι, ο έλεγχος του σωματικού βάρους έχει σε πολλές περιπτώσεις θεαματικά αποτελέσματα στη ρύθμιση του σακχάρου.